Monday, September 22, 2008

Luahan rasa peserta Imtiyaz Team..

Assalamualaikum..
Di bawah ini arjuna siarkan sebahagian komentar yang diberikan oleh para peserta yang menyertai program-program Darul Imtiyaz.. bagaimana dengan anda?.. Jangan tunggu lama-lama.. hehe.. sila layari website : www.dimtiyaz.blogspot.com dan http://akademibahasaarab.wordpress.com untuk keterangan lanjut.. syukran.

1) Komen Dari: Ayu Shahira Abd Razak, SMKA Simpang Lima, K Selangor.Best…Tak seperti yang dijangka”Indah Rupa Dari Khabar”. Datang Simpang Lima lagi

Pengurusan program bagus, one of the best program yang saya pernah pergi..dtg kat Simpang 5 lagi.

2) Komen Dari: Kamarul Ariffin Abd Rahman, SMK Segambut Jaya, K Lumpur.
Bagus. Darul Imtiyaz memang bagus. Tapi cuba tambah lebih matapelajaran selain Bahasa Arab. Teruskan amar ma’ruf, nahi mungkar !!!.

3) Komen Dari: Muhammad Ashraf Bin Zulkifli, SMK Segambut Jaya, K Lumpur.Semoga program ini akan diteruskan pada tahun akan datang !! Syabas Darul Imtiyaz Resources.

4) Komen Dari: Muhammad Shafiq Fahmi Bin Muhammad, SMKA Simpang Lima, K Selangor.Secara Ringkasnya, Darul Imtiyaz memang telah mempertingkatkan prestasi saya dalam Bahasa Arab.

5) Komen Dari: Muhammad Hakim B Zainal Abidin, SMK Segambut Jaya, K Lumpur
Kem ini wajar diadakan pada setiap pelajar form 3 yang mengambil aliran agama di mana terdapat Bahasa Arab. Kem ini bagus dan tenaga pengajarya juga berbakat dan berpengalaman.

6) Komen Dari: Shukhairi Akmal, SMK Clifford, K Lipis, Pahang.
Seminar ini amat membantu saya untuk saya menyelesaikan perkara yang saya tidak tahu selama ini.

7) Komen Dari: Siti Nor Hamimi Suhaimi, SMKA Simpang Lima, K Selangor.Darul Imtiyaz perlu perkembangkan lagi promosi… Darul Imtiyaz sangat menyeronokkan, tak ada program Bahasa Arab yang best macam ni…

No comments: