Monday, February 25, 2008

ISLAM AGAMA KU.. ALLAH TUHAN KU...!




(gambar yang media UMNO tak siarkan..)


Assalamualaikum...
Apa khabar..? Gelombang Hijau sedang memamah bumi Malaysia khususnya Terengganu dan Kelantan.. Banyak kisah-kisah menarik yang berlaku khususnya di DUN yang Arjuna kena mengundi tahun ini..sudah tentu untuk calon PAS, Ustaz Wan Ismail Wan Jusoh..antaranya membakar bendera sendiri kemudian menuding jari kepada pemuda PAS (mak yang cite) dan banyak lagi peristiwa lucu yang jika berkesempatan arjuna akan kongsi di sini.. Apa yang pasti,nampak sangat UMNO terpaksa menggunakan cara kotor untuk memikat hati rakyat yang jelas sudah benci dan meluat kepada retorik UMNO..
Media-media kerajaan juga sudah menggila khinzirkan peranan mereka.. apa pun, sekarang masa kita turun padang..tolong perjuangan Islam..tidak kira di posisi mana..kerana semua posisi amat penting sekarang ini..walaupun hanya mengedarkan risalah..itu juga pejuangan.. lawan tetap lawan.. sampai Islam ditegakkan..!
Semalam arjuna sempat menolong PAS Serdang mengedarkan risalah kempen dan manifesto di PKNS,Bangi..Alhamdulillah, sambutannya..amat membanggakan..!
Lambatnya 1hb..Aku nak balik kampung!..Sesungguhnya solatku,ibadatku,kehidupanku dan matiku hanya untuk ALLAH..ALLAHUAKBAR!.. jumpa lagi..salam syifa'..

2 comments:

CerminDiri said...

salam kehidupan,

kami di sini akan terus berdoa. bagaimana pula syifa,berceramah di pentas politik ke?..bayu sudah pun memulakan langkah di pantai merdeka

Mardihah said...

DIHAH SUKA PICTURE2 KAT SINI..MENARIK YER...HEHEHHE