Monday, March 3, 2008

Pi..PI..PIIIRRAAHH..!



Assalamualaikum..

Sedikit ulasan daripada Arjuna sepanjang balik ke Kelantan ini. Arjuna ditugaskan untuk mengendalikan beberapa ceramah-ceramah kelompok di kawasan DUN yang Arjuna tinggal.. Alhamdulillah..maklum balas yang boleh arjuna simpulkan..BN takkan dapat kuasai Kelantan..Rakyat sudah jelas bencikan BN..terutamanya kalau di Kelantan ini kepada Anuar Musa, Azmi Miah dan Awang Adek..InsyaAllah..perjuangan Islam akan menang..tolong doakan deh..takbiir..!Allahu Akbar..!


Pak Lah datang ke Kelantan dan mengatakan " Jika BN menguasai dan menang di Kelantan, kedudukan orang Melayu akan lebih terbela dan di jamin "

..satu kenyataan yang retorik dan tidak sedar diri.. wahai Pak Lah, fikirlah sebelum bercakap..rakyat dah muak dengan kenyataan seperti itu.. sebelum hang ingin membela nasib Melayu di Kelantan, bela dan bantulah dulu nasib orang Melayu di Pulau Pinang tue..tempat negeri kelahiran hang..bagi balik jawatan Ketua Menteri kepada orang Melayu kerana mojotiti rakyat Pulau Pinang adalah ahli UMNO bukan Gerakan.. kenapa hang tak bagi kat orang Melayu tetapi bagi kat Cina..?..toksah mai Kelantan laa..pi balik Penang dulu..pi..pi..piirrah..

Tok Najib Sinaran datang Kelantan dan berkata.. " Andai rakyat Kelantan memberi kemenangan kepada BN pada pilihanraya kali ini, BN akan menjadikan negeri Kelantan sebagai pusat tamadun Islam yang terkemuka dan lebih daripada yang kerajaan PAS buat sekarang.."

Ni sorang lagi..wahai Najib Sinar..tak payah la nak berjanji macam-macam kat sini..kalau betul BN boleh buat itu semua..tunjukkan dulu di 13 buah negeri yang lain yang BN kuasai sekarang ini..buktikan..!terutamanya di negeri PAHANG yang anda wakili..hapuskan pusat judi yang terbesar di Asia itu,hapuskan dulu pusat pelacuran yang berdiri megah kat sana itu..itu yang Islam larang..atau Islam Had hari anda membolehkan itu semua..? Andai boleh..anda jangan mimpilah nak kuasai Kelantan..kami benci itu semua..kami lebih senang dengan Islam hakiki yang Tok Guru bawa sekarang..lebih aman dan makmur..!

salam syifa'..

Gambar-gambar menarik...